حل مشکل بوی چاه ، فاضلاب در توالت چه چیزی می تواند باشد؟

حل مشکل بوی چاه ، فاضلاب در توالت ، اغلب پایین آمدن سطح آب در داخل توالت سیفون ولز ، که مانع اصلی خروج و نشت گاز فاضلاب از چاه دلیل اصلی بوی بد کاسه توالت فاضلاب است .

ما در لوله بازکنی برچسب به تحلیل رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه و راه حل های جلوگیری از آن میپردازیم و امیدوتریم از خواندن این مقاله از وب سایت برچسب لذت ببرید

اطمینان حاصل کنید که آب کافی و سطح مناسب آن در Flushing Wells Kart وجود دارد ، استفاده منظم از سیفون برای تخلیه آب باقیمانده در لوله و همچنین اتصال توالت می تواند از بوی فاضلاب و غیره باشد تا موثر باشد . اگر با این روش بوی توالت فاضلاب برطرف شود ، ممکن است جهت عیب یابی نداشته باشد و آن را برطرف کنید. با لوله باز تماس حرفه ای .

فاضلاب خوب Wells را در توالت عمومی رفع کرد

رفع بوی بد فاضلاب در توالت ، این پدیده می تواند به دلیل کج شدن لوله نصب شده ، سیفون یا سو mal عملکرد ، اتصال سیفون به لوله ونت باشد، یا مشکل در اتصالات به لوله های دیگر در زیر سنگ ، نقص و عدم رعایت اصول درست در لوله کشی ، ساختمان و یا گرفتگی چاه ها .

برای دفع بوی فاضلاب در توالت مانند کاسه توالت می توان به طور منظم برافروختگی ، و غیره ، محصولات را به خوبی و روش های مختلف ، تعمیرات خانگی ، گرفتگی لوله و استفاده از ته چاه ها کمک کرد . اگر باز هم بوی بد حمام سرتان را گرفت. مطمئن باشید ، یک لوله کش ماهر برای کمک ، جستجو ، لطفا. می تواند ، زیرا در این شرایط ، احتمالاً یک مشکل مربوط به سیستم لوله کشی است .

رفع بوی بد فاضلاب در توالت فرنگی

بوی فاضلاب را در توالت رفع کنید

بوی بد فاضلاب در حمام را برطرف کرد

مشکل سیستم لوله کشی زیر شستشوی حمام دلیل اصلی بوی فاضلاب در حمام است . لوله U راهی که قسمت اول چاه ها به لوله خروجی متصل شود. P به نام در ... که جایی برای اقامت مقداری آب بعد از هر بار سیفون تخلیه است . این آب وجود دارد. از بالا آمدن گاز طبیعی ، فاضلاب جلوگیری می کند . اگر هرگونه نشت یا مشکل در نصب این قسمت رخ دهد ، باعث کم شدن سطح آب می شود و احتمال خروج فاضلاب گاز وجود دارد .

البته ، اغلب به دلیل وجود لوله ها ، نه تنها به دلیل ضایعات ماندن در قسمت گلو ، مشکل انحنای P این است که با چاه باز ، خانواده معمولی می توانند برطرف شوند . اما اگر پس از استفاده از دربازکن چاه و عبور آب از سیفون ، دفع بهداشتی در حمام بوی بد می دهد ، برای شناسایی عوامل اصلی و رفع بوی بد فاضلاب ، لوله کشی مورد نیاز شماست .

شترگلوهمان قسمت U The Shape of Flushing برای به دام انداختن P Famous are

بوی فاضلاب و غیره برای سلامتی ضروری است !

لزوم رفع بوی بد فاضلاب و غیره فقط به دلیل احساس ناخوشایند ناشی از آن ، اما گاز طبیعی ، متان و گاز وجود دارد هیدروزنسولفید ، حتی به مقدار ریزترین و غیره که برای سلامتی مضر هستند و همچنین احتمال عفونت های باکتریایی پس از نشت گاز فاضلاب در محیط خانه ، از جمله دلایل مهم برای رفع بوی بد فاضلاب ، آشپزخانه ، خانه. است . همچنین، گرفتگی لوله ها در بخش های مختلف خانه، باعث تجمع آشغال و زباله در ولز و مجاری، فاضلاب اند بوده است. نشت گاز فاضلاب ، می تواند باشد . در این موارد ، برای رفع بوی فاضلاب ، اغلب به کمک یک چاه ، و لوله کش ماهر لازم است .

رفع بوی بد خانه فاضلاب

کلاس های اول و دوم باید بیشتر کلاس ها باشد ، تا بوی بد کار فاضلاب را برطرف کند !

اغلب نیاز به رفع بوی بد فاضلاب در کف آپارتمان های اول و دوم وجود دارد و موارد بیشتری را می توان احساس کرد . این به دلیل مجاورت این کلاسها با آب فاضلاب اصلی است که در زیر ساختمان واقع شده است ، که نتیجه نشت است ، گازهای بیشتری که بوی بد فاضلاب در کف وجود دارد ، و غیره ، می تواند شود .

منبع: وبسایت برچسب

امیدوارم از این مقاله از وب سایت خدمات فنی و لوله کشی برچسب لذت برده باشید.