ما در لوله بازکنی برچسب ونک تهران به تحلیل انواع سپتیک تانک میپردازیم و راه حل های آن را هم ارایه خواهیم کرد و امیدوتریم از خواندن این مقاله از وب سایت برچسب لذت ببرید.

به زبان ساده ، سپتیک تانک وسیله ای برای زهکشی است که واحدهای مسکونی در خارج آنقدر تصفیه شده اند که وقتی داخل چاه ها ، فاضلاب باعث می شود که به خوبی سوراخ نکند.

برای گزارش برچسب و مزایا و کاربردهای سپتیک تانک در ادامه آشنای ما.

استفاده از سپتیک تانک

در حال حاضر به دلیل فرهنگ جایگزین خانه ها در همه دنیا عقب نشینی می کنند ، زیرا فاضلاب های فاضلاب ، هتل ها ، مسافرخانه ها ، مسکونی ، اداری ، تجاری ، صنعتی و ... بسیار جذب شده و باکتری ها ، بی هوازی در آن بسیار زیاد هستند فرصت انجام واکنشهای شیمیایی روی فاضلاب ، جامد و تبدیل آن به مایع پساب را ندارید. بنابراین ، تحقیقات واسطه ای انجامگرفته است توسط دانشمندان و تصمیم گیری در محیط زیست ، دستگاهی به نام سپتیک تانک ، فاضلاب ، اختراع و انسان معرفی شد. نقشه فاضلاب مخزن سپتیک اصلی به طوری که تمام مواد جامد از ورودی فاضلاب به دستگاه ، سپتیک) و مایع کدر و بدبو تحویل داده شود.

از انواع لوله بازکنها در وب سایت لوله بازکنی درغرب تهران استفاده کنید

وظیفه سپتیک تانک

چیزی که سپتیک تانک انجام می دهد فاضلاب ، خروجی جامد ساختمان و مجتمع ها ، مسکونی ، ساختمانهای اداری و غیره اردوگاهها ، نیروی کار و هرگونه منبع فاضلاب است BOD 5 ذیل ۲۵۰ از طریق تأمین فضا و شرایط لازم برای واکنشهای شیمیایی که باعث انحلال ساختار فاضلاب می شود ، فاضلاب فاضلاب جذب شده به جذب آب ، که دارای قدرت جذب برخی موارد خاص است ، تولید می شود.

در واقع ، مخازن سپتیک ، اعم از مخازن سپتیک ، بتن ، سپتیک تانک پلیاتیلن فایبر گلاس و مخزن سپتیک ، و حتی سنگ ، در نتیجه مانع جذب خوب سوراخ های می شود. و این میکروبی فاضلاب بدون انجام واکنش باکتریها ، تمرینات غیر هوازی بر روی مولکولهای آن در داخلسفرههای آبهای زیرزمینی برای جلوگیری

سپتیک تانک ، در بهترین حالت ، توانایی آلودگی تا 60 را دارد درصد کاهش می یابد ، اما نکته مهم در سپتیک تانک ، آلودگی میکروبی یکسو کننده و بوی بد ناشی از فعالیت باکتریها در واکنشهای بی هوازی و شیمیایی است که باعث تولید گاز متان و دیاکسید گوگرد از طرف دیگر ، پس از استفاده از سپتیک تانک ، فاضلاب از بین نمی رود.

اجزای اصلی سپتیک تانک عبارتند از:

به ورودی سیستم فاضلاب در قسمت اول مخزن سپتیک: شامل یک لوله استپلیاتیلن ورودی تک جداره یا دو جداره و گنگ برای سهراهی نصب شود

به قسمت اول مخزن ، سپتیک تانک: بیشترین حجم سپتیک تانک (۶۶ درصد از حجم سپتیک تانک) به آن اختصاص داده شده است. بخشی از جامدات معلق در کف این ناحیه ، رسوب کشیده شده است.

به دیواره های جداکننده: وسط یا دیواره های جداکننده را برای جلوگیری از لجن و شناور شدن چربی ها و روغن ها در شفاف سازی مخزن (قسمت دوم سپتیک تانک) دچار مشکل شده است.

به شفاف سازی مخزن: این تانک۳۳ ٪از حجم کل سپتیک تانک ، از جمله. مواد آلی حل شده در پساب قسمت اول سپتیک تانک طی فرآیند تجزیه بی هوازی است. و رسوبات عمده این بخش میکروارگانیسم های لاشه تشکیل شده است.

به خروجی لوله ، گازهای زیستی: از طریق این لوله ، گازهای تولید شده توسط فرایندهای تصفیه ، فاضلاب بی هوازی (عمدتا متان) از مخزن سپتیک خارج است. نام دیگر این لولهونت پیش بینی است قطر لولهونت اساسا ۶۳ میلی متر است .

به فاضلاب خروجی سیستم: شاملسهراهی و لوله خروجی از سپتیک تانک است. قطر لوله خروجی از سپتیک تانک قطعاً نباید قطر سپتیک تانک ورودی کمتر از باشد.

به شستشوی سیستم: شامل یک سیفون در قسمت خروجی ، سپتیک تانک و جلوگیری از خروج چربی از سپتیک به داخل چاه ، جذب ، یا نفس ، شهری ، و همچنین سیفون در ورودی به منظور جلوگیری از بوی نامطبوع پشت فاضلاب هنگام عدم استفاده طولانی مدت (تعطیلات) صنعت.

تجهیزات صنعتی از جمله لوله هایی، که در ساخت مخازن سپتیک استفاده می شود ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا نحوه ساخت هر دو تقریباً در راستا است.

هر سپتیک تانک از چندین جزء که اجزای مهمی بوده اند شامل یک سیستم فاضلاب ورودی شامل لوله و ورودی را دچار مشکل می کند ، یک مخزن اولیه ، سپتیک تانک ها ، که بیشترین حجم سپتیک تانک را به داده اختصاص داده اند و معمولاً حدود ۷۰ ٪ از حجم کل سپتیک تانک مربوط به این قسمت دیواره های جداکننده است که باعث جلوگیری از ورود گل می شود شناورشده برای روشن شدن مخزن می تواند باشد. شفاف سازی تانک در مورد۳۰ ٪ از حجم کل سپتیک تانک و در آن فاضلاب فاقد رسوب قابل ملاحظه است. از طریق این مجرای ، گازهای تولید شده توسط فرایندهای بی هوازی تصفیه فاضلاب از سپتیک خارج تولید می شود.

امیدوارم از این مقاله از وب سایت خدمات فنی و لوله بازکنی برچسب سیدخندان تهران لذت برده باشید.